iluminacja iluminacja
486
BLOG

Hej szalałam, szalałam...

iluminacja iluminacja Rozmaitości Obserwuj notkę 6

I Tuska w nosie miałam, razem z jego rządami, obiecankami cacankami, kumplami, korupcjami, przekrętami i szczęśliwą rodziną irlandzą w tle.

To było powitanie Nowego Roku.

Alkoholu akuratnie, humoru dostatnie i zastała mnie godzina 4.30 Nowego Roku. I to we własnym domu tak przedniej zabawy doznałam. Ani razu nie zaziewałam, ani razu nie odpoczywałam, a nad ranem, kiedy zostaliśmy we dwoje, noworoczne harcowanie ułożyło nas cudownie do snu.

Bo... Ja uwielbiam Ją, Ona tu jest i tańczy dla mnie, bo dobrze to wie, że porwę Ją i w sercu schowam na dnie...

Ach ten Weekend... I co mi tam, że mówią o piosence źle, skoro przy niej wybawiłam się i czułam smak miłości w Jego ramionach, że ach i och i ufff...Brak mi słów :)))

A Tusk... Niech pies mu mordę liże...

 

iluminacja
O mnie iluminacja

Uśmiechnięta i szalona jednego dnia, nostalgicznie zamyślona drugiego. Kochająca ludzi i nienawidząca ich jednocześnie. Ludzie i życie nauczą Cię rozumu - mawiała moja babcia. I miała rację... Niestety... Iluminacja ma wiele znaczeń. Dla wielu jest tylko "zjawiskiem aha". Dla równie wielu psychologia poznawcza, to nie wszystko. Dla mnie też...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości